NILAI-NILAI BERSAMA DAN PIAGAM PELANGGAN

Nilai-Nilai Bersama

  • Profesional dalam menjalankan tugas;
  • Kerja berpasukan dalam merealisasikan matlamat SPANS; dan
  • Berintegriti dalam segala urusan dan amalan.

Piagam Pelanggan

  • Memberikan perkhidmatan yang cepat, tepat, mesra dan adil;
  • Memproses setiap urusan perkhidmatan mengikut peraturan yang berkuat kuasa; dan
  • Memastikan semua syor yang dikemukakan ke Urus Setia Suruhanjaya ini diambil tindakan dengan serta merta dan sekiranya syor tersebut teratur, Kertas Mesyuarat disediakan dalam tempoh 14 hari bekerja dan keputusan akan disampaikan kepada pelanggan dalam tempoh tidak melebihi 14 hari bekerja selepas Mesyuarat Penuh SPANS.

 


Kerajaan Negeri Sabah myGovernment MSC Malaysia SPA Malaysia

DASAR KESELAMATAN |   DASAR PRIVASI  |  PENAFIAN  |  NOTIS HAK CIPTA  |    PETA LAMAN
Sesuai dipapar menggunakan IE Versi 7.0 & ke atas dan Mozilla Versi 2.0 & ke atas dengan resolusi 1024 x 768. |
© Hak Milik Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Negeri Sabah