Piagam Pelanggan

 

PIAGAM PELANGGAN

 

  • Mempastikan pengurusan pentadbiran Daerah Kinabatangan dlilaksanakan dengan cekap,cepat dan teratur mengikut peraturan yang telah ditetapkan
  • Memberikan khidmat dan layanan yang mesra dan adil kepada semua pelanggan
  • Mempastikan aduan orang awam dijawab / dijelaskan dalam tempoh (4) hari selepas semua maklumat diterima
  • Mempastikan semua pengesahan sijil, dokumen , surat-surat akuan, penyaksian dibuat dalam hari yang sama
  • menjawab surat-surat yang diterima dalam tempoh 5 hari

 

 

Hubungi Kami

Pejabat Daerah Kinabatangan,
Bangunan Urus Setia,
W.D.T No.01, 90200 KINABATANGAN

Tel: 089-561811 / 812
Faks: 089-561009
Email: kbn.kplb@sabah.gov.my

Statistik Pelawat

031874
Today
This Week
This Month
59
439
1312