Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan LBK

 

  1. Memberi perkhidmatan yang berkualiti adil, cekap dan beramanah dengan mengamalkan layanan 4s ( Senyum, Salam, Sabar & Sopan ).
  2. Mengutamakan kepentingan awam dari kepentingan peribadi.
  3. Melaksanakan dan menguatkuasakan semua undang – undang kecil dan peraturan – peraturan demi menjamin pengawalan pembangunan yang teratur dan alam sekitar yang bersih serta indah.
  4. Memproses dan meluluskan semua jenis permohonan lesen pelan, mengurus semua pembayaran dan penerimahan dengan cepat dan cermat tertakluk ianya memenuhi semua keperluan yang ditetapkan.
  5. Menyiasat dan mengambil tindakan serta aduan yang diterima dalam masa yang berpatutan / munasabah.
  6. Berusaha untuk memperbanyakkan kemudahan awam dan projek sosio ekonomi untuk dinikmati bersama.
  7. Berusaha menjayakan segala program kerajaan yang disalurkan kepada Lembaga Bandaran Kudat dengan penuh komitment.
  8. Mewujudkan budaya kerja yang cemerlang dengan menyumbang segala tenaga dan daya fikir kepada usaha mengangkat martabat Lembaga ke tahap yang berdaya maju dan lebih bersaing.
  9. Berusaha memastikan ia bebas daripada sebarang unsur – unsur negatif yang menjatuhi dan menjejaskan imej Lembaga.
Polisi LBK

Dasar Privasi

Dasar Keselamatan

Peta Laman

Khidmat Pelanggan

Soalan Lazim

 

 

Notis Penafian : Lembaga Bandaran Kudat tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman sesawang ini.

 
Tarikh Akhir Dikemaskini : 23 Mei 2019

 Hubungi Kami Di :-

 

 

 

Lembaga Bandaran Kudat,

Peti Surat 201,

89057, KUDAT.

Talian Am   : 088-624600 /088-624601

Faksimile    : 088-613002

Sebarang aduan, cadangan dan persoalan bolehlah dihantar melalui email di This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.